Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Menü

K.T.S Erdészeti Kiközelítő Fakihordó egyes vázzal 10T 7.5m daruval

Raktárkészletünk folyamatosan változik, kérem lépjen velünk kapcsolatba a jelenlegi elérhetőségről.
Gyártó: K.T.S
Cikkszám: 10T 7.5
Elérhetőség: ÁR ÉS ELÉRHETŐSÉG KÉRÉSRE

Leírás

K.T.S Erdészeti Kiközelítő Fakihordó egyes vázzal 10T 7.5m daruval

Az erdő birtoklása azt is jelenti, hogy gondoskodunk róla hogy megőrizze és növelje az értékét. A K.T.S. cég 1951-ben alakult - ami biztonságot, megbizhatoságot és minőség jelent Önnek, mint ügyfélnek.A K.T.S Faszállító pótkocsik, hidraulikus daruk és használati utasítások CE tanúsítvánnyal rendelkeznek.

Miért vásároljak K.T.S Faszállító pótkocsit, amikor sok másfajta is elérhető

  • Hatalmas rakodófelület: modelltől függő 1,80-2,35m2 közötti. A rakodófelület mérete aktuális mérésen alapul.
  • Választhat a teleszkópos és a felhajtható lábak közül. Az ügyfél dönt a pótkocsi felszerelésének módjáról.
  • Egyszerű szélességi követelmények - 2,05 m maximális szélesség.
  • Hatalmas 180x180mm-es speciális acél váz. A K.T.S támogatja a teljes rakodótér kihasználását!
  • Lehajtható alátámasztó lábak 100 x 100 mm-es négyzet alakú csövekből. Rögzítési pontok megerősítve, hogy ellenálljanak a nagy terhelésnek
  • A hidraulikus munkahengerek jól védett helyen vannak a károsodás megakadályozása érdekében.
  • A lehajtható lábak hidraulikus hengerei a maximálisan védett helyre kerültek, miközben lehetővé teszik a lábak maximális mozgását
  • A lehajtható alátámasztó lábak teljesen illeszkednek az pótkocsi profiljába.
  • Mind a daru, mind a pótkocsi VEM elemzéssel készültek a maximális szilárdság, az anyagtakarékosság és az alacsony súly érdekében.
  • A hajtómû motorja lehetõvé teszi a pótkocsi számára, hogy könnyebben mozogjon nehéz munkakörülmények között. Hóláncot is használhat a meghajtó keréken, vagy akár hernyótalpat is felhúzhat a forgóvázra. Ezt egy külön brosúra mutatja be.
  • A nagy kerekek kiváló terhelhetőséget biztosítanak, csökkentve a pótkocsi gördülési ellenállását, és ezáltal csökkentik a traktor terhelését.
  • Nagy, praktikus doboz láncfűrész és olaj tartály tárolásához.
  • A kormányozható elülső kerekek alapfelszereltségként növelik az erdők megközelíthetőségét és csökkenti a növekvő fák károsodását.
  • A csuklós oszlopok megvédik a fákat az üres pótkocsi rombolásától.
  • Nagyobb rakodófelület, szélesebb támasztékokkal és kerethosszabbítással a gazdaságosabb munka érdekében, mikor aljfát szállít.
  • Mozgatható forgóváz, amely megfelel a rakományok különböző hosszának. Ne feledje azonban, hogy ha a pótkocsi fékekkel van felszerelve, akkor kevésbé van lehetősége a forgóváz mozgatására
  • A bőséges talajtól való távolság növeli a mozgékonyságot és csökkenti az elakadás esélyét
  • Az első osztályú felületkezelés biztosítja, hogy a beruházás az évek alatti használat és a szabadtéri tárolás ellenére is megőrzi az állapotát.

Miért vásároljak K.T.S Hidraulikus darut, amikor sok másfajta is elérhető?

  • A K.T.S áthelyezhető hárompont adaptere könnyűvé teszi a daru áthelyezését a pótkocsi és a traktor között. Ez lehetővé teszi a daru más célra történő felhasználását, pl. nagy zsákok emelésére, műtrágyák betöltésére vagy építőipari daruként történő felhasználásra.
  • A K.T.S Darut ezen felül ásóberendezéssel is felszerelheti, így nagyon hasznos ásóeszközt kap kis ráfordítással kevésbé igényes feladatok és kiegészítő munkák elvégzéséhez.
  • A daru felszerelhető akár vágófejjel is, akár 5,95 m-es kinyúlással.
  • A K.T.S további értéket teremt a faszállító pótkocsira fordított beruházásának a különböző egyéb feladatokra való felhasználhatóság lehetőségével.
  • Az összes K.T.S daru alapfelszereltségként rendelkezik K.T.S Komfortcsuklóval, ami jelentősen leegyszerűsíti a daru használatát és megkönnyíti a munkát.
  • Kitűnő hozzáférhetőség - a daru a traktor előtt, a plató közelében vagy akár a támasztólábaknál is eléri a fát.
  • Öntöttacél forgatóház, 290 mm magasan. Ez megnöveli a hüvelyek közötti távolságot, ezáltal növeli a daru szilárdságát, amikor a daru nehéz terhet emel, nehéz munkát végez, vagy ha ásófejjel van felszerelve.
  • Válassza ki a daruoszlop magasságát annak érdekében, hogy a K.T.S daru alkalmas legyen a jelenleg a piacon található traktorokra, furgonokra és pótkocsikra!
  • Mind a darufej, mind a darukar nagy szilárdságú szerkezeti acélból készül, nagy szilárdsággal és egyenletes minőséggel.
  • Minden hidraulikus munkahenger a daru tetejére van szerelve, míg a hidraulikus tömlők azon belül futnak. Ezzel elkerülhető a sérülésveszély és drága javítások.
  • A kiegészített darukon - 6,4, 6,7 és 7,5 m-es darukon - a belső rész állítható csapágyakkal mozog a kotyogás minimalizálása és az erő növelése érdekében.
  • Minden összeillesztés túlméretezett, hogy ellenálljon a nagy terhelésnek. Minden ízületnek hüvelyei vagy gömbcsapágyai vannak.
  • Magas emelőkapacitású a markoló, a nehéz rönkök számára. Ne feledje, hogy a K.T.S specifikáció a daru nettó terhelését adja meg, míg sok más gyártó darukar vagy a rotátor nélküli emelőkapacitást jelez!
  • A nagyon strapabíró 3 pont adapter is nagyon fontos, ha a daru a traktor 3 pont felfüggesztésséhez illeszkedik. Ez azt jelenti, hogy a traktor hidraulikus karjaira és a lengőkarra eső terhelés csökken
  • A tartóoszlopok rögzítési pontja természetesen a daruoszlop középvonalán van, annak érdekében, hogy a daru maximális stabilitását biztosítsa a rakodás közben.
  • A daru teljes fordulatra képes
  • Hidraulikus csörlővel is felszerelhető, amely rádiós vezérléssel is ellátható.
  • Lehetőség van arra, hogy lemezeket helyezzünk a markolóba, hogy így nagyon hasznos markolókanalat kapjunk.
  • Korlátozott hidraulikus kapacitású traktorokhoz is használható.
  • Minden ízülethez kenhető és cserélhető perselyek vagy összekötő csapágyak vannak.

A VEM (Végeselemes Módszer) biztosítja, hogy a daru és a pótkocsi minden alkatrésze gondosan illeszkedjen egymáshoz erő szempontjából. Ez egyrészről megakadályozza, hogy túl nehéz legyen a pótkocsi, másrészt pedig azt, hogy túl könnyű, ezáltal rövid élettartamú legyen. 

A forgóház az az egység, amin keresztül minden erő hat.

Ezért a K.T.S forgóház nagyon magasra, 290mm-re épült, hogy növelje a távolságot a teherhordó perselyektől. Minél nagyobb a távolság, annál nagyobb az erő, ami különösen fontos nehéz rönkök emelésekor, vagy amikor a daru ásó eszközzel szerelt. A különbség nyilvánvaló, ha összehasonlítjuk más daruk ugyanezen tulajdonságaival.

A forgatómechanizmus, a daruoszlop és a darukar együttesen nagyon jelentős és erőteljes egységet alkotnak. A forgó ház és a hengerek kialakítása lehetővé teszi a daru számára a 370°-os elfordulást.

A forgóház teljesen Svéd gyártmányú, edzett és hőkezelt acélból.

Az összes K.T.S daru ugyanazzal a forgóházzal van felszerelve. Csupán a keretek és hajtófogaskerekek anyagának kiválasztásában különböznek, lásd a specifikációkat.

A Komfortcsukló egy extra csukló, ami jelentősen megnöveli a daru mozgékonyságát, például a daru képes az pótkocsi belsejében is dolgozni. Egyes gyártók daruinál a hidraulikus henger közvetlenül a darukarhoz van csatlakoztatva, ami korlátozza a darukar mozgási szögét. Ha ilyen darut használ, akkor a rönköket a szokásos módon középen fogja tartani, hogy biztosítsa az egyensúlyt, ezért azok nem helyezhetőek el a pótkocsi elejére. A markolót ki kell nyitni és új fogást kell találni a rönkökön, hogy a pótkocsin odébb tehetőek legyenek. A K.T.S Komfortcsukló lehetővé teszi, hogy a rönköket a földről közvetlenül a pótkocsira helyezzük, anélkül, hogy újra meg kellene ragadnunk azokat, ezzel megkönnyítve a K.T.S Daru üzemeltetését

Természetesen, mivel a K.T.S Crane 370°-os szögben képes mozogni, ez lehetővé teszi a traktor előtti faanyag elérését is.

A K.T.S Daru minden funkciója kettős működésű, ami előfeltétele a daru ásáshoz való használatának. Ezenkívül a kettős működésű funkciók közül a leghasznosabb, hogy ha a pótkocsi felborul, akkor azt a daru segítségével fel lehet emelni.

A rakodófelület annak ellenére hatalmas, hogy a teljes szélesség nem haladja meg a 2,05 métert egyetlen modellnél sem. Keskenyebb járművek pedig könnyebben kezelhetőek erdős környezetbenEzért a K.T.S kifejlesztette a tökéletes eszközt, amellyel a pótkocsi kétszer annyit képes szállítani. Gondoljon bele – mit jelent Önnek csupán 50-szer oda-vissza utazni 100 helyett?

1,8m2 a 8,5 tonnás pótkocsi es 2,35m2 a 10,0 és 11,0 tonnás pótkocsi Ezek tényleges mérések. Hasonlítsa össze őket más pótkocsik rakodófelületeivel, de ellenőrizze, hogy miként számolták ki azokat az értékeket!

– A 180 x 180 mm-es speciális acél központi keret hosszú éveken át bírja a kemény munkát. A keret átmérője sokkal fontosabb a tartósság szempontjából, mint az anyag vastagsága. Nézze meg a KKR kereteket és hasonlítsa össze őket! Régebben használtunk 140x140 és 160x160mm-es acélt is, de a nagyobb központi keret határozottan erősebb.

Keresés